حمله عربستان به یمن به نفع سیاست های خصمانه آمریکا و اسرائیل
تحلیلی و حبری
جهت شادی روح مطهر شهدا و امام شهدا و تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) صلوات

مظالب وبلاگ را چگونه ارزیابی می کنید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  رسا و آدرس mpapg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 146
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 58956
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 132
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 146
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 226
بازدید سال : 268
بازدید کلی : 58956
حمله عربستان به یمن به نفع سیاست های خصمانه آمریکا و اسرائیل

 از گذشته های دور خاور میانه بعنوان ثقل کشورهای اسلامی  و محل و محبط نزول وحی  و دارای معادن سرشار از ذخایر عظیم نفت و گاز و سایر معادن و منابع زیر زمینی  در آتش خشم  سیاست های خصمانه آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی می سوزد  و در هر برهه تاریخی شاهد کشتار  مسلمان در این نقطه جغرافیای بوده و هستیم. جنگ شش روزه اعراب  و اسرائیل می رفت که به پیروزی مردم عرب و نجات مردم مظلوم فلسطین بیانجامد اما با یک سیاست پلید این اتحاد عربی  علیه اسرائیل همگام با اسرائیل تبدیل شد واعراب شکست خورده همراه و همگام اسرائل شدند و مردم مظلوم فلسطین در مقابل اسرائیل تنها و تنها ماندند تا کیان و دیانت و ناموس خود دفاع کنند. سیاست استعمار گران و استکبار جهانی بر این بوده است که با سیاست جدایی دین از سیاست در کشور های اسلامی  تسلط و با نشاندن دست نشانده های  خود بر مسند حکومت ،به چپاول و غارت  اموال مردم مسلمان بپردازند  ونیز با به راه انداختن جنگ وعقیده مذهبی در میان مسلمانان  بتوانند  به اهداف خود نائل آیند.

 در طی چند سال اخیر بخصوص بعد از 11 سپتامبر  آمریکا که خود بوجود آورنده گروه تروریستی القاعده و طالبان در خاور میانه بوده است با هدف نابودی و از بین بردن این گروه تروریستی با حمله به افغانساتان و ویران وبی خانمان نمودن مردم مطلوم این منطقه که تا دیروز در زیر چکمه های روسیه بود  بار دیگر در زیر چکمه های آمریکا قرار گرفت  حمله به عراق با هدف واهی  جمع آوری سلاح های کشتار جمعی که خود تا دیروز در جنگ 8ساله در تختیار این رژیم خبیث داده بود سیطره و سلطه خود را بر مردم مظلوم عراق گسترد تا بتواند به غارت اموال عظیم  نفت و ذخایر این کشور بپردازد  و با نا امن کرذدن این کشور هروز شاهد کشته شدن مردم مظلوم در این کشور ها باشیم

 جای تعجب است که کشورهای اسلامی  بجای حمایت از مردمی که دیانت شان اسلام است و هم نژاد آنان عربی است با کسی هم پیمان می شوند که کینه مسلمان و مسلمانی را در دل دارد و دست شان تا مفرغ به خون مسلمان آغشته است. حمله عربستان به یمن  با هدف بر آوردن انتظارات آمریکا در این کشور اسلامی   در حقیقت جنگ مسلمان با مسلمان  خواهد بود و هر روز با حملات هوایی به مناطق مسکونی مردم و شهید و زخمی نمودن مردم و کودک و نوجوان و پیر و خردسال نفرت را در دل مسلمانان دیگر می کارد. کجاست غیرت و همیت عربی که در مقابل این  حملانت وحشیانه و ددمنشانه و کسانی که خود را خادمین الحمین می دانند   سکوت کند و فریاد نزدند. کجاست فزیاد یا للمسلمین که هوشیاری مردم مسلمانان دیگر  ممالک را بطلبد و اتحاد کشورهای عربی و آمریکایی را نطفه خیانت و خباثت در میان مسلمانان  معرفی کند.

 کشور عربستان با حمله به یمن با هدف دفاع از منصور هادی عبد ربه رئیس جمهور مخلوع و دست نشانده  آمریکا در یمن بود نه تنها حمایت و کمکی به مردم یمن نمی کند بلکه  بذر کینه و نفاق را در دل مردم مسلمان حقیقت جو می کارد و دیری نخواهد پائید که حکام سعودی  پاسخ این خوش خدمتی را به اربابان خود  از طرف مردم کشور شان و دیگر  کشورهای عربی  خواهند گرفت

 و نرید انمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلعهم ائمه و نجعلهم الوارثین



تعداد بازدید از این مطلب: 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود